Останнім часом у нас дуже багато відправок і ми зіткнулися з неприємностями 💔

1️⃣Іноді, наші пересилання зі складу на склад приїжджають битими

2️⃣Повністю перевірені та протестовані ПК приїжджають до клієнта в неробочому стані

Протягом довгого часу ми користуємося послугами Нової Пошти для відправок товарів нашим клієнтам і пересилань комплектуючих з філії на філію.  Почали стикатися з тим, що комплектуючі, які були в ідеальному стані приїжджають битими.  Дуже неприємно, наприклад, коли клієнт очікує свою сборочку в Одесі і ми робимо пересилання корпусу з Києва, а він приїжджає з фізичними ушкодженнями 🤬 Це може бути у не тільки окремих комплектуючих, а й збірок ПК в загальному.

Повністю робочі, протестовані ПК приїжджають в неробочому стані!

У зв'язку з цією ситуацією, перед відправкою коробка буде повністю забиватися "пупиркой".  На самі коробки ми клеємо наклейку "КРІХКЕ", але це не завжди допомагає.  📦 Замовили наклейки "ВІДКРИЙ МЕНЕ НА Новій пошті".

Важливо зауважити, що повернення якщо і відбуваються то так чи інакше пов'язані з доставкою.  Всі ПК, які наші клієнти забирали з філій були у відмінному стані і без будь-яких проблем! ️Потому в кожному нашому філіалі є можливість забрати товар: чи самовивозом або кур'єром!

ВАЖЛИВО⚠️Каждому клієнту рекомендуємо перевірити ПК і його стан на відділенні Нової Пошти (або іншої служби яка доставляє).  Якщо визначається проблема з битим склом, пошкодженим корпусом або з пошкодженням деталей, з нашою допомогою клієнт зможе без проблем оформити скаргу.

Якщо на відділенні вам забороняють розпаковувати посилки, можете сміливо телефонувати до нас ‼️ ️


Пам'ятайте, на свій товар при надаємо гарантію.  Тому ретельно перевіряємо всі комплектуючі і кожну збірку, перед відправкою.  І щоб не виникало конфліктних ситуацій і непорозумінь, ще раз ПРОСИМО і рекомендуємо перевіряти весь товар перед тим як забрати його у служби доставки.