Останнім часом у нас дуже багато відправок і ми зіткнулися з неприємностями 💔
1️⃣Іноді, наші пересилання зі складу на склад приїжджають битими
2️⃣Повністю перевірені та протестовані ПК приїжджають до клієнта в неробочому стані
Протягом довгого часу ми користуємося послугами Нової Пошти для відправок товарів нашим клієнтам і пересилань комплектуючих з філії на філію. Почали стикатися з тим, що комплектуючі, які були в ідеальному стані приїжджають битими. Дуже неприємно, наприклад, коли клієнт очікує свою сборочку в Одесі і ми робимо пересилання корпусу з Києва, а він приїжджає з фізичними ушкодженнями 🤬 Це може бути у не тільки окремих комплектуючих, а й збірок ПК в загальному.
Повністю робочі, протестовані ПК приїжджають в неробочому стані!
У зв'язку з цією ситуацією, перед відправкою коробка буде повністю забиватися "пупиркой". На самі коробки ми клеємо наклейку "КРІХКЕ", але це не завжди допомагає. 📦 Замовили наклейки "ВІДКРИЙ МЕНЕ НА Новій пошті".
Важливо зауважити, що повернення якщо і відбуваються то так чи інакше пов'язані з доставкою. Всі ПК, які наші клієнти забирали з філій були у відмінному стані і без будь-яких проблем! ️Потому в кожному нашому філіалі є можливість забрати товар: чи самовивозом або кур'єром!
ВАЖЛИВО⚠️Каждому клієнту рекомендуємо перевірити ПК і його стан на відділенні Нової Пошти (або іншої служби яка доставляє). Якщо визначається проблема з битим склом, пошкодженим корпусом або з пошкодженням деталей, з нашою допомогою клієнт зможе без проблем оформити скаргу.
Якщо на відділенні вам забороняють розпаковувати посилки, можете сміливо телефонувати до нас ‼️ ️
Пам'ятайте, на свій товар при надаємо гарантію. Тому ретельно перевіряємо всі комплектуючі і кожну збірку, перед відправкою. І щоб не виникало конфліктних ситуацій і непорозумінь, ще раз ПРОСИМО і рекомендуємо перевіряти весь товар перед тим як забрати його у служби доставки.