Обов'язки магазину

Компанія "CompX" зобов'язується здійснювати гарантійне обслуговування виробів, проданих покупцеві. Згідно з гарантійними зобов'язаннями сервісний центр (СЦ) компанії "CompX" зобов'язується прийняти та забезпечити тестування товару, який підлягає гарантійному обслуговуванню.

Умови, при яких діє гарантія:

1. Пристрій купувався покупцем в магазині CompX, що підтверджується наявністю товарного чека, гарантійного талона або гарантійної пломби на самому пристрої.

2. На корпусі пристрою є не пошкоджена пломба нашої компанії, при цьому термін гарантії ще не закінчився.

3. На пристрої не порушена цілісність корпусу, стікери та фірмові знаки виробника, відсутні сліди стороннього втручання, і самостійна заміна деталей або потрапляння рідини.

4. Виріб експлуатувався за призначенням і дотримувалися рекомендації по експлуатації.

5. Гарантійне обслуговування несправного пристрою проводиться тільки на території сервісного центру CompX. Доставка в СЦ і назад здійснюється силами клієнта. Компанія CompX компенсує витрати клієнтів по відправці товару підлягає гарантійному обміну або поверненню в сервісний центр і назад, в тому випадку якщо помилка була допущена з боку співробітників компанії.

6. Компанія CompX зобов'язується безкоштовно відремонтувати вузол несправного пристрою без погіршення експлуатаційних характеристик. Термін гарантійного ремонту визначається ступенем складності несправності і може становити від 1 до 14 календарних днів з моменту надходження пристрою в СЦ.

7. CompX ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які збитки заподіяні клієнту через виникнення несправності проданого пристрою, включаючи всі без винятку випадки втрати прибутків, переривання ділової активності, втрати ділової інформації, інших матеріальних втрат, пов'язаних з використанням або неможливістю використання на час гарантійного ремонту, за втрату даних або програмного забезпечення, що сталася з причини виникнення несправності, або є наслідком діагностики або ремонту обладнання.

8. Належність виробу до гарантійного обслуговування визначається інженером СЦ після прийому його в СЦ і при більш детальному огляді.

9. Якщо в результаті перевірки зданого на гарантійне обслуговування виробу з'ясовується, що заявлений дефект не є гарантійним, і виник в результаті неправильної експлуатації виробу, то СЦ має право відмовити в безоплатному ремонті зданого пристрою.

10. При неможливості виконати ремонт зданого пристрою і неможливості замінити товар на аналогічний, проводиться компенсація грошових коштів на поточний баланс клієнта або ж на його банківський рахунок з розрахунку продажної вартості (вартість на момент продажу) даного пристрою.

11. Гарантія на зміну ємності акумуляторних батарей не поширюється.

Порушення умов гарантії:

CompX не несе гарантійні зобов'язання і не виробляє безкоштовне сервісне обслуговування пристрою в наступних випадках:

- наявність будь-яких механічних пошкоджень вироби (включаючи ті, які явно не могли спричинити появу несправності);

- наявність слідів впливу рідини на пристрій, слідів окислення елементів, слідів несанкціонованого втручання, спроб самостійного ремонту, життєдіяльності комах всередині пристроїв;

- наявність пошкоджень виробу в слідстві впливу восоких температур (оплавлення частин пристрою);

- відсутність окремих компонентів, деталей, елементів кріплення, які є невід'ємними частинами пристрою; - відсутність або пошкодження на виробі маркувань (назва моделі, серійного номера, гарантійних стікерів, номера партії т.д.);

- пошкодження, викликане стихією (дощ, сніг, блискавка, пожежа і т.д.), побутовими факторами (підвищена вологість, запиленість, агресивне навколишнє середовище і т.д.);

- порушень правил транспортування, завантаження / розвантаження і встановлення обладнання;

- спроби ремонту або розбіркт виробів самостійно або третіми особами;

- несанкціонованої модифікації;

- пошкоджень, викликаних використанням нестандартних (неоригінальних) запчастин і / або витратних матеріалів, засобів для чищення;

- наявність подряпин, відколів, вм'ятин на корпусах виробів, які можуть бути витлумачені як сліди механічного пошкодження;

Основні умови гарантії

Новий товар
Якщо підлягає гарантійному забезпеченню - то це зазначено в прайс-листі / сайті на кожній товарній позиції окремо, гарантії варіюються від 90 днів до 3 років.
є можливість доплати на гарантію по новому товару: за 12% доплати від суми замовлення гарантія буде збільшена на 12 міс, понад зазначений гарантійний термін.


Був у вжитку (б/в) товар
При покупці до 500 $ - 90 днів, понад 500 $ - 180 днів
Додаткові умови гарантії для б/в товару:

  • Для будь-якого б/в товару гарантія становить 90 днів
  • Для комплектуючих в збірках ПК - мінімальна гарантія 12 місяців.

Factory recertified/factory refurbished (REF)

Refurbished - це товари, з тих чи інших причин повернулися виробнику після продажу, які той, у свою чергу, проінспектував,
при необхідності замінив брак, видалив сліди використання і виставив на продаж.

Гарантія на товари зі статусами Refurbished (factory refurbished) і RMA становить також 90 днів з моменту покупки.

В яких випадках товари отримують статус Refurbished:

  • Якщо їх повернули по будь-якої причини після покупки: виявився дефект;  стало шкода витрачених грошей;  не сподобався колір;
  • Якщо девайс повернули протягом гарантійного терміну;
  • Якщо девайс виставлявся в магазині як демонстраційна модель;
  • Якщо девайс повернули в зв'язку з будь-якими пошкодженнями при доставці;
  • Якщо виробник відкликав партію товару для усунення масового дефекту;
  • Якщо виробник відкликав товари для оновлення. 

В яких випадках товари отримують статус RMA:

  • RMA - товар, який був замінений виробником внаслідок відправки по гарантії.  У разі якщо ремонт недоцільний, виробник відправляє нову одиницю товару з підмінного фонду, проте в старій упаковки або без упаковки (залежить від того, як відправляли на виробника).  Товар є новим, але з обмеженою гарантією.

Якщо не вказано інших умов, то гарантія відповідають б/у товару.  У певних випадках може бути менше або більше за домовленістю з виробником.

Умови повернення товарів

Магазин CompX передбачає повернення товару протягом 14 календарних днів з дня відвантаження зі складу компанії. При необхідності повернення потрібно доставити товар безпосередньо в офіс компанії силами покупця.

1. Повернення товару можливе при дотриманні наступних умов:

- з моменту відвантаження товару з нашого складу не пройшло 14 днів (14 днів обчислюються з моменту списання відвантажувальної накладної до моменту повернення товару в офіс (фізичного потрапляння в магазин компанії CompX ). Перевірити дату відвантаження ви можете у менеджерів нашої компанії;

- товар не був пошкоджений і  має такий же зовнішній і технічний стан, як в момент продажу;

- комплектність товару відповідає комплектності на момент відвантаження;

- доставка товару в компанію CompX завжди здійснюється силами і за рахунок клієнта.

2. Повернення коштів здійснюється в разі якщо пристрій втратив працездатність протягом гарантійного терміну і немає можливості провести його ремонт або заміну на аналогічний.

3. Рішення про повернення товару приймається протягом 1-7 днів з моменту прийому товару. 

4. Компенсація грошових коштів за товар, що повертається проводиться тільки при дотриманні всіх вище перелічених умов.

 

Порядок відправлення несправних виробів в СЦ компанії CompX

1. Про необхідність відправки несправного пристрою потрібно повідомити менеджерів нашої компанії по телефону або іншим зручним засобом зв'язку з розділу "Контакти" на нашому сайті.

2. Переконатися в тому що даний товар підлягає поверненню і повідомити причину повернення менеджерам.

3. Якщо клієнт проживає в Києві, повернення здійснюється самостійно у нас в офісі. Якщо клієнт знаходиться в іншому місті, відправка товару на повернення / гарантію здійснюється кур'єрською службою «Нова пошта» або "Укрпошта". Всі витрати на доставку бере на себе клієнт, так як гарантія покриває тільки сам пристрій але не його доставку.

4. Відправлення товарів в сервісний центр і назад здійснюється за рахунок клієнта в обидві сторони.

 

З усіх питань, що стосуються гарантійної підтримки і технічним консультаціям необхідно звертатися в підтримку по номерам телефонів на сайті та в месенджерах.