Обов'язки магазину

Компанія "CompX" зобов'язується здійснювати гарантійне обслуговування виробів, проданих покупцеві. 
 
Відповідно до гарантійних зобов'язань сервісний центр (СЦ) компанії "CompX" зобов'язується прийняти та забезпечити тестування товару який підлягає гарантійному обслуговуванню. Якщо тестування покаже, що товар несправний з вини виробника, CompX зобов'язується забезпечити ремонт товару і його повернення клієнту (доставка клієнту здійснюється за рахунок клієнта, гарантія не покриває витрати на доставку) в працездатному стані. Якщо пристрій виявиться неремонтоздатним, CompX зобов'язується замінити несправний товар на робочий. При відсутності на складі необхідного виробу - на аналогічний за параметрами або інший, з урахуванням різниці у вартості на момент заміни.

Основні умови гарантії

Новий товар
Підлягає гарантійному забезпеченню, це зазначено в прайс-листі/сайті на кожній товарній позиції окремо, гарантії варіюються від 1 до 3 років.
є можливість доплати на гарантію по новому товару: за 12% доплати від цiни товару гарантія буде збільшена на 12 міс (понад зазначеного гарантійного терміну)
+ є можливість оформити доп. гарантію протягом 14 днів, після купівлі, на будь-який товар.

Був у вжитку (б/в) товар
Основні умови гарантії для б/в товару:

  • Для будь-якого б/в товару гарантія становить 90 днів
  • При купівлі до 500 $ - 90 днів, понад 500 $ - 180 днів
  • Для комплектуючих в збірках ПК - мінімальна гарантія 12 місяців.
  • Можливо збільшити гарантію б/в товару до 12 міс. за 10% від його ціни.
  • Можливо оформити доп. гарантію протягом 14 днів, після купівлі.

Factory recertified/factory refurbished (REF)

Factory Refurbished (FR) - це товари, які з тих чи інших причин повернулися виробнику після продажу. У свою чергу, виробник протестував комплектуючі, при необхідності замінив брак (усунув несправність), видалив сліди використання і повернув в продаж. 

Гарантія на товари зі статусами Refurbished (factory refurbished) і RMA становить також 90 днів з моменту покупки.

В яких випадках товари отримують статус Refurbished:

  • Якщо їх повернули по будь-якої причини після покупки: виявився дефект;  стало шкода витрачених грошей;  не сподобався колір;
  • Якщо девайс повернули протягом гарантійного терміну;
  • Якщо девайс виставлявся в магазині як демонстраційна модель;
  • Якщо девайс повернули в зв'язку з будь-якими пошкодженнями при доставці;
  • Якщо виробник відкликав партію товару для усунення масового дефекту;
  • Якщо виробник відкликав товари для оновлення. 

В яких випадках товари отримують статус RMA:

  • RMA - товар, який був замінений виробником внаслідок відправки по гарантії.  У разі якщо ремонт недоцільний, виробник відправляє нову одиницю товару з підмінного фонду, проте в старій упаковки або без упаковки (залежить від того, як відправляли на виробника).  Товар є новим, але з обмеженою гарантією.

Якщо не вказано інших умов, то гарантія відповідають б/у товару.  У певних випадках може бути менше або більше за домовленістю з виробником.

Умови, при яких діє гарантія:

1. Пристрій купувався покупцем в магазині CompX, що підтверджується наявністю товарного чека, гарантійного талона або гарантійної пломби на самому пристрої.

2. На корпусі пристрою є не пошкоджена пломба нашої компанії, при цьому термін гарантії ще не закінчився.

3. На пристрої не порушена цілісність корпусу, стікери та фірмові знаки виробника, відсутні сліди стороннього втручання, і самостійна заміна деталей або потрапляння рідини.

4. Товар використовувався за призначенням і рекомендації щодо експлуатації дотримувалися.

5. Гарантійне обслуговування несправного пристрою проводиться тільки на території сервісного центру CompX. Доставка в СЦ і назад здійснюється силами клієнта. 

6. Компанія CompX зобов'язується безкоштовно відремонтувати вузол несправного пристрою без погіршення експлуатаційних характеристик. Термін гарантійного ремонту визначається ступенем складності несправності і може становити від 1 до 14 календарних днів з моменту надходження пристрою в СЦ.

Через дефіцит відеокарт і їх компонентів на ринку, час гарантійного обслуговування відеокарт може бути більше стандартного.

7. CompX не несе відповідальності за будь-які збитки заподіяні шляхом непередбченої експлуатації товару, включаючи всі без винятку випадки втрати прибутків, переривання ділової активності, втрати ділової інформації, інших матеріальних втрат, пов'язаних з використанням або неможливістю використання на час гарантійного ремонту, за втрату даних або програмного забезпечення, що сталася з причини виникнення несправності, або є наслідком діагностики або ремонту обладнання.

8. Належність до гарантійного обслуговування визначається інженером після прийому і більш детальному огляді товару в СЦ.

9. СЦ має право відмовити в безоплатному ремонті зданого пристрою, якщо в результаті перевірки заявлений дефект виявляється не гарантійним і виник в результаті неправильної експлуатації.

10. У випадку, коли неможливо виконати ремонт товару чи замінити його аналогічним, проводиться компенсація грошових коштів на поточний баланс клієнта або ж на банківський рахунок з розрахунку продажної вартості (вартість на момент продажу) даного пристрою.

11. Гарантія на зміну ємності акумуляторних батарей не поширюється.

Порушення умов гарантії:

CompX не несе гарантійні зобов'язання і не робить безкоштовне сервісне обслуговування пристрою в наступних випадках:

  • наявність подряпин, відколів, вм'ятин на корпусах виробів, які можуть бути витлумачені як сліди механічного пошкодження (включаючи ті, які очевидно не могли спричинити появу несправності);
  • наявність слідів впливу рідини на пристрій, окислення елементів, несанкціонованого втручання, життєдіяльності комах всередині пристрою;
  • наявність пошкоджень виробу в наслідок термічного пошкодження;
  • відсутність окремих компонентів, деталей, елементів кріплення, які є невід'ємними частинами пристрою;
  • відсутність або пошкодження на виробі маркувань (назва моделі, серійного номера, гарантійних стікерів, номера партії т.д.);
  • пошкодження, викликане стихією (дощ, сніг, блискавка, пожежа і т.д.), побутовими факторами (підвищена вологість, запиленість, агресивне навколишнє середовище і т.д.);
  • порушень правил транспортування, завантаження/розвантаження і встановлення обладнання;
  • спроби ремонту або розбірки виробів самостійно або третіми особами;
  • несанкціонованої модифікації;
  • пошкоджень, викликаних використанням нестандартних (неоригінальних) запчастин і/або витратних матеріалів, засобів для чищення;
  • наявність подряпин, відколів, вм'ятин на корпусах виробів, які можуть бути визначені як сліди механічного пошкодження; 

  * Компанія MSI залишає за собою право визначення, чи використовувалась відеокарта для майнингу, за об'єктивними факторами. Тому компанія може відмовити в гарантійному ремонті, якщо пошкодження виробу було викликано через використання останнього не за його прямим призначенням (вiдеоадаптер для ігор і офіcного ПО)

Умови повернення товарів

Магазин CompX передбачає повернення товару протягом 14 календарних днів з дня відвантаження зі складу компанії. При необхідності, товар (повернення) потрібно доставити безпосередньо в офіс компанії силами покупця.

1. Повернення товару можливе при дотриманні наступних умов:

- не було пошкоджено пломби, які встановлюються ззовні упаковки товару (боксові процесори, карти та інше)

- з моменту відвантаження товару з нашого складу не пройшло 14 днів (14 днів обчислюються з моменту списання відвантажувальної накладної до моменту повернення товару в офіс (фізичного попадання в магазин компанії CompX ). Перевірити дату відвантаження ви можете у менеджерів нашої компанії;

- товар не був пошкоджений і має такий же зовнішній і технічний стан, як в момент продажу;

- комплектність товару відповідає комплектності на момент відвантаження;

- доставка товару в компанію CompX завжди здійснюється силами і за рахунок клієнта. Виняток становлять лише випадки при яких сама компанія CompX ініціює повернення товару.

ВАЖЛИВО! При поверненні нового але відкритого товару стягується комісія в розмірі 17% від вартості товару, оскільки буде продаватися як відкритий (або б/в).

2. Повернення коштів здійснюється в разі якщо пристрій втратив працездатність протягом гарантійного терміну і немає можливості провести його ремонт або заміну на аналогічний.

3. Рішення про повернення товару приймається протягом 1-7 днів з моменту прийому товару. 

4. Компенсація грошових коштів за товар, що повертається проводиться тільки при дотриманні всіх вище перелічених умов.

5. Повернення не здіснюється на товари які були у використанні не передбаченому виробником.

Порядок відправлення несправних виробів в СЦ компанії CompX

1. Про необхідність від правки несправного пристрою потрібно повідомити менеджерів нашої компанії по телефону або іншим зручним засобом зв'язку з розділу "Контакти" на нашому сайті.

2. Переконатися в тому, що даний товар підлягає поверненню і повідомити причину повернення менеджерам.

3. Якщо клієнт проживає в Києві, повернення здійснюється самостійно у нас в офісі. Якщо клієнт знаходиться в іншому місті, відправка товару на повернення/гарантію здійснюється кур'єрською службою «Нова пошта» або "Укрпошта". Всі витрати на доставку бере на себе клієнт, так як гарантія покриває тільки сам пристрій, а не його доставку.

4. Відправлення товарів в сервісний центр і назад здійснюється за рахунок клієнта в обидві сторони.

 

З усіх питань, що стосуються гарантійної підтримки і технічним консультаціям необхідно звертатися в підтримку по номерам телефонів на сайті та в месенджерах.